سلامتی خودم

سلامتی خودم که همیشه

 

تو جمع میگم و میخندم 

و لی دو دقیقه که باهام 

تنهایی حرف بزنی میفهمی

یه دنیا غصه دارم .....

                                                   سلامتی خودم که درونم رو

                                                    گذاشتم بسوزه،ولی ترجیح

                                                     میدم لبامو بدوزم...

                                                                                                            

                                                                                                به سلامتی خودم که با اینکه

                                                                                                غم عالم تودلمه اماوقتی

                                                                                                کسی باهام درد و دل میکنه

                                                                                                 میگم بیخیال دنیا دو روزه....

سلامتی خودم که سنی ندارم

ولی روزگار دلمو پیر کرده....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : ا نويسنده : ♥♥♥aysan♥♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.